Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Cissi - 30 augusti 2014 12:40

Hej!


Tänkte ju ha en frågestund nu för det är en hel del frågor som trillar in,
så om ni har något ni vill veta om mig eller nåt ni undrar över så ja fråga på :D Skriv bara det här nere i kommentarsfältet så ska jag ordna en frågestund när jag fått tillräckligt med frågor. Skulle vara väldigt kul att svara på era frågor!



Planerar även att ganska snart göra Hissar och Dissar då jag fått önskemål på det, men kommer skriva mer om det sen!


Blir så glad ner jag ser era kommetarer och förslag på vad jag skall skriva om, tackar för det!

Kommer nog mer inlägg senare idag om jag har tid, ska ju spela fotbollsmatch och packa tills på Måndag till klassresan!!


Men ha en fortsatt bra Lördag och njut av dagen!!

Av Cissi - 30 augusti 2014 07:31

Lördag morgon och nyvaken, taggad för fotboll idag!! Igår ändrades dagen om lite men gjorde inget blev till det bättre, var sådär vanligt fredagsseg när jag kom hem från skolan, promenad med Messi, sen 30 min på löpband, sedan med mamma och handlade lite.

Hade precis innan fått veta att fotbollsträningen var inställd så det blev en soft fredag. Vi handlade lite gott att käka på kvällen till filmen vi skulle se. Dricker ju inte dricka direkt så blev kolsyrat vatten som jag älskar, sedan är jag inte direkt nån godismänniska, lösgodis vet jag inte ens när jag åt senast, helgen är popcorn som gäller, men igår köpte vi en liten påse och nån choklad, men nä nästan ingen åt nåt så nästan allt är kvar :D


Vi kollade på BAD NEIGHBOURS med snyggingen ZAC EFRON, filmen va kass men han va lika snygg som vanligt :P Hoppas det blir en film till ikväll om jag orkar. Har som sagt match idag borta, tar ca 1 timma att åka dit så blir borta ett par timmar.

 

     

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Cecilia, jag älskar att sjunga, dansa, spela fotboll och vara med vänner. Min blogg handlar om mitt liv mode skönhet m.m :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilka har läst min blogg ifrån början?
 Jag såklart!
 Inte jag
 Va?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards