Direktlänk till inlägg 15 september 2014

Pretty little liars TAG:

Av Cissi - 15 september 2014 15:35

Hej! Ja precis som det står så ska jag göra en Pll TAG, så tänkte vi kunde börja nu!


1: Favorit karaktär och varför?  Jag tycker Hannah, vet inte riktigt varför men hon är alltid den roligaste snällaste och sötaste i gänget, hon är bara så härlig och underbar!!

2: Den du gillar minst och varför? Alison hon är så elak och tror hon kan bestämma över alla och göra vad hon vill, hon mutar alltid folk att gilla henne hon är också så elak mot alla!

3: Vem är A- tror du? Jag tror typ Alison och Cece eller bara en av dom för det känns som dom är imot tjejerna och vill förstöra för dom har även en teori om hur Mona dog pga av Cece och Ali.

4: Favorit par? Haleb och Spoby dom är underbara!!

5: Snyggast av de fyra tjejerna? Hannah! 

6: Roligast av de fyra tjejerna? Hahha, Hannah! 

7: Favorit outfit i hela serien? Vet inte, många haha!

8: Favorit scen? När Caleb kommer tillbaka i säsong 5 från Ravenswood och Hannah ser honom på ett Cafe.

9: Jaria eller Ezria? Ezria,

10: Spoby eller Spalex? Spoby!

11: Emaya eller Emara? Emaya,

12: Hetaste karaktären? Caleb!!

13: Vems liv skulle du vilja ha i serien? Haha, ingens allas liv är ju så hemska pga A-

14: Luckan eller Haleb? Haleb, <3

15: Vem klär sig bäst? Hannah!! 

16: Vad vill du ska hända i nästa avsnitt? Att man får reda på vem som mördade Mona!

17: Vad hade du gjort om A- var efter dig? Hahha!!  Ingen aning!

Hoppas ni blir nöjda med denna TAG!!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cissi - 25 april 2016 18:52

Heej! Idag har jag haft skola som ni säkert förstår då det är måndag. Måndagar är den värsta skoldagen enligt mig eftersom det är så sjukt jobbigt att behöva gå till skolan när man har haft helg och så, men jag är ganska säker på att jag inte är en...

Av Cissi - 24 april 2016 09:46

 

Av Cissi - 24 april 2016 09:05

Hejhejhej om någon ens fortfarande läser denna bloggen? Det är nu 2016 och senaste gången jag skrev något på denna bloggen tror jag var år 2014, har jag rätt? Vet inte riktigt varför jag ens skriver det här men jag kunde bara inte motstå. Då gick jag...

Av Cissi - 7 oktober 2014 15:10

Hejsan! Nu var det längesedan! Förlåt för att jag typ inte har uppdaterat på evigheter... men nu lovar jag att jag ska bli bättre på det!!! Eftersom många av er nog aldrig har hört min röst tänker jag börja göra videos, och den första planeras komma ...

Av Cissi - 19 september 2014 07:47

Hej hej!    Har ni en egen blogg? Då har jag ett tips, här kan ni gå in och tävla om ett set med armband, vet att det kommer anordnas flera tävlingar, men detta är den första, där ni kan vinna 3 armband med text! http://hemmapysslaren79.blog...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Cecilia, jag älskar att sjunga, dansa, spela fotboll och vara med vänner. Min blogg handlar om mitt liv mode skönhet m.m :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilka har läst min blogg ifrån början?
 Jag såklart!
 Inte jag
 Va?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards