Alla inlägg under oktober 2014

Av Cissi - 7 oktober 2014 15:10

Hejsan! Nu var det längesedan! Förlåt för att jag typ inte har uppdaterat på evigheter... men nu lovar jag att jag ska bli bättre på det!!! Eftersom många av er nog aldrig har hört min röst tänker jag börja göra videos, och den första planeras komma idag så håll utkik. Den förväntas komma ikväll! Som alltid vill jag har förslag på inlägg men nu vill jag både ha det på inlägg och videos

 

. Men idag kommer det nog bara en vanlig vlogg med prat och mera!   Skulle vara jätte kul om ni skrev förslag man måste inte ha en blogg eller ett konto för att skriva en kommentar här räcker det med bara namn och eran kommentar ofc!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Cecilia, jag älskar att sjunga, dansa, spela fotboll och vara med vänner. Min blogg handlar om mitt liv mode skönhet m.m :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilka har läst min blogg ifrån början?
 Jag såklart!
 Inte jag
 Va?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards