Alla inlägg under september 2014

Av Cissi - 19 september 2014 07:47

Hej hej! 


Har ni en egen blogg? Då har jag ett tips, här kan ni gå in och tävla om ett set med armband, vet att det kommer anordnas flera tävlingar, men detta är den första, där ni kan vinna 3 armband med text!



http://hemmapysslaren79.bloggplatsen.se/2014/09/17/10863083-tavlingsdags-tavlingsdags-tavlingsdags-tavlingsdags/



Glöm inte att NI måste ha en egen blogg för att delta!



Lycka till!

Av Cissi - 18 september 2014 17:48

1. One tree hill

2. Beverly Hills 90210

3. 90210 som är spin off på Beverly hills 90210

4. Prettty little liars

5. The.O.C

6. Glee

7. Gossip Girl

8. Violetta

9. Orange is the new black

10. Melrose place


Hoppas ni tycker om tipsen! Kolla gärna in någon/några serier!!     

Av Cissi - 18 september 2014 17:26

1. Maybelline New York the colossal go extreme volum
2. Maybelline New York The Rocket volum express
3. TCW (The color workshop) Lengtheneing Mascara.

Av Cissi - 18 september 2014 17:09

Hej!  Har precis städat rummet... det är så tråkigt! Vill bara mysa ner mig i soffan och se på film, har ni några bra film tips? Skulle verkligen behöva några! Har inte gjort så mycket idag bara haft skola som vanligt och så men åt alldeles nyss pizza mm...smaskens! Men tänkte göra typ. dom 3 bästa mascarorna osv... skulle det vara kul?   

Av Cissi - 17 september 2014 16:17

Av Cissi - 17 september 2014 15:03

Hejsan! 

Idag har jag varit i skolan och haft skol joggen, det är när typ hela våran skola springer och lägger en makaron för varje varv man springer varje litet varv man springer är 1,7 km per varv. Våran klass var så smarta så vi sprang nästan hela klassen ihop flera varv för mer makaroner. Jag sprang eller ja gick och sprang 14 varv, ett nytt rekord för mig i spåret.   men nu ska jag bara äta lite nuddlar och sen chilla i soffan och kolla på tv. Har ni något tips på en Challenge eller TAG jag kan göra? Skulle vara jättekul!   


Av Cissi - 15 september 2014 16:17

Bevan Time!! :)

Tv
Av Cissi - 15 september 2014 15:35

Hej! Ja precis som det står så ska jag göra en Pll TAG, så tänkte vi kunde börja nu!


1: Favorit karaktär och varför?  Jag tycker Hannah, vet inte riktigt varför men hon är alltid den roligaste snällaste och sötaste i gänget, hon är bara så härlig och underbar!!

2: Den du gillar minst och varför? Alison hon är så elak och tror hon kan bestämma över alla och göra vad hon vill, hon mutar alltid folk att gilla henne hon är också så elak mot alla!

3: Vem är A- tror du? Jag tror typ Alison och Cece eller bara en av dom för det känns som dom är imot tjejerna och vill förstöra för dom har även en teori om hur Mona dog pga av Cece och Ali.

4: Favorit par? Haleb och Spoby dom är underbara!!

5: Snyggast av de fyra tjejerna? Hannah! 

6: Roligast av de fyra tjejerna? Hahha, Hannah! 

7: Favorit outfit i hela serien? Vet inte, många haha!

8: Favorit scen? När Caleb kommer tillbaka i säsong 5 från Ravenswood och Hannah ser honom på ett Cafe.

9: Jaria eller Ezria? Ezria,

10: Spoby eller Spalex? Spoby!

11: Emaya eller Emara? Emaya,

12: Hetaste karaktären? Caleb!!

13: Vems liv skulle du vilja ha i serien? Haha, ingens allas liv är ju så hemska pga A-

14: Luckan eller Haleb? Haleb, <3

15: Vem klär sig bäst? Hannah!! 

16: Vad vill du ska hända i nästa avsnitt? Att man får reda på vem som mördade Mona!

17: Vad hade du gjort om A- var efter dig? Hahha!!  Ingen aning!

Hoppas ni blir nöjda med denna TAG!!     

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Cecilia, jag älskar att sjunga, dansa, spela fotboll och vara med vänner. Min blogg handlar om mitt liv mode skönhet m.m :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilka har läst min blogg ifrån början?
 Jag såklart!
 Inte jag
 Va?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards