Alla inlägg under september 2014

Av Cissi - 7 september 2014 17:32

   Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på evigheter, har varit på klassresa och efter det mycket fotboll. Mådde även lite dåligt eller ja jag mådde dålig fredag och lördag jag hade ont i huvudet och var lite förkyld men det är bra nu! Fick bara 2 frågor till frågestunden eller bara & bara men ja lite för få för en frågestund så jag tar frågorna här:


                             Har du någon pojkvän? : Nej inte just nu!

                             Hur långt är ditt hår?: Vet inte riktigt, klippte det flera centimeter för ca. 2 veckor sedan så  det  är mycket kortare nu men kanske kan ta ett kort och vissa senare i nåt inlägg? Vi får se?
                                                                                                                                                                                    Undrar även en sak sak, skulle ni vilja se en video här på bloggen där jag presenterar mig och pratar lite om mig själv mina intressen hobbys mitt liv m.m??

 

    
                             Men ja det var allt, Ha en bra dag! Kram, Cecilia <3



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Cecilia, jag älskar att sjunga, dansa, spela fotboll och vara med vänner. Min blogg handlar om mitt liv mode skönhet m.m :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilka har läst min blogg ifrån början?
 Jag såklart!
 Inte jag
 Va?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards