Alla inlägg den 11 september 2014

Av Cissi - 11 september 2014 18:16

Oboy sockerkakan med chokladbitar i är klar, ser ni chokladbitarna på toppen som smält??? Mumms... Nu blir det fika här!

Av Cissi - 11 september 2014 17:48

Så då va även äpplekakan klar med, i löööve it...

Och nr 3 står i ugnen, sockerkaka oboy med mjölkchoklad, den kommer bli spännande att smaka på..yeah..

Av Cissi - 11 september 2014 17:15

Första sockerkakan klar, apelsin plus mjölkchoklad bitar i, och den blev såååå himla god!!!!

Andra kakan står redan i ugnen. Rivna äpplen och kanel består den av !!!

Av Cissi - 11 september 2014 15:03

Tja Tja


Hunnit med att komma hem från skolan, vart ute med min STORA VAKTHUND Messi, samt plockat fram lite grejer för att baka. Ska göra nån/några sockerkakor så himla sugen på nybakat. K bakade en supergod äpplekaka i förrgår så måste bräcka det idag och baka nåt som är ännu godare :D En sockerkaka med apelsin och chokladbitar i, en tigerkaka och så kanske nån sockerkaka med äpple i? Får se vad det blir, ska försöka fota sedan och visa ( om det blir bra vill säga:P ) Vad ska ni hitta på denna soliga torsdag då?


Imorgon är det äntligen fredag, så härligt chill!

Av Cissi - 11 september 2014 06:48

Sometimes the best thing you can do is not think, not imagine not obsess. Just breathe, and have faith that everything will work out for the best...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Cecilia, jag älskar att sjunga, dansa, spela fotboll och vara med vänner. Min blogg handlar om mitt liv mode skönhet m.m :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilka har läst min blogg ifrån början?
 Jag såklart!
 Inte jag
 Va?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards