Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Cissi - 25 augusti 2014 20:28

Hej hej!


Hoppas ni har en bra kväll, min dag har vart bra men ganska så fullspäckad, gick hemifrån 7:50 sedan skola till 14:40 sedan direkt efter det tjejkväll på holken, där spelade jag lite pingis och lite andras pel . Direkt efter bort till fotbollsklubben på samling för att träffa alla, idag skulle vi samla pant till klubben. Vi samlar för att åka på en stor cup till Danmark nästa år, ska bli superkul :) Hemma först nu vid 20:30 så lite trött..


Blir att kolla lite tv, välja lite kläder, ut med Messi och sedan sova. Imorgon har jag första språkvalslektionen, jag fick det jag valde, spanska, tycker spanska är fint. Gillat det sedan jag började kolla på Violetta serien har pluggat en del hemma och lärt mig lite så hoppas verkligen det ska gå bra imorgon :) Efter den har vi en kort rast sedan hemkunskap, tror att tisdagar kommer bli min favvodag i skolan <3


Bjussar på några bilder :)

 

     

 


Av Cissi - 25 augusti 2014 07:46

Skola idag nu då, hur brukar eran morgon se ut? Här går jag upp klockan 6 på morgonen, ner och tvättar av mig i ansiktet, tar på mig kläder, har oftast valt redan dagen innan, sedan går jag ut med min hund ca 20-30 minuter, sedan in och äter lite yoghurt och sedan sminkar mig lite, brukar mest ha mascara i skolan ibland nån ögonskugga och så ofc lite bodymists på mig :) Och till sist borstar tänderna, så ser min morgon ut, inte så jättewow va?? :)

 

Här kommer iaf dagens outfit:

 

 


Gult linne från H&M
Svarta haremsbyxor från H&M


Hoppas ni alla får en bra dag PUSS Å KRAM!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Cecilia, jag älskar att sjunga, dansa, spela fotboll och vara med vänner. Min blogg handlar om mitt liv mode skönhet m.m :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilka har läst min blogg ifrån början?
 Jag såklart!
 Inte jag
 Va?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards