Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Cissi - 26 augusti 2014 07:51

Idag blir det spanska yihooo :) Hinner inte skriva så mycket då jag har lite bråttom, kl 8 går bussen för att ta oss till spanska lektionen och blev lite sen idag *typiskt* Tycker det är synd att sommaren bara tog slut, hela augusti har vart kass och typ mest bara regnat, känns som hösten kom tidigt. Vill fortfarande gå i kjol och shorts men alldeles för kallt, va ute med Messi nyss och frös som tusan :)


Ska försöka skriva ett längre inlägg när jag kommer hem sedan, om det inte är för mycket läxor + att jag har fotbollsträning idag.


PUSS Å KRAM

 

 

Dagens outfit:

 

Topp H&M

BYXA H&M

 

 

Accessoarer: 3 armband med mitt bloggnamn, gjort av:   hemmapysslaren79.bloggplatsen.se

 

 


Och dagens nagellack, älskar färgen men blev inte så bra idag då jag var stressad..

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Cecilia, jag älskar att sjunga, dansa, spela fotboll och vara med vänner. Min blogg handlar om mitt liv mode skönhet m.m :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilka har läst min blogg ifrån början?
 Jag såklart!
 Inte jag
 Va?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards